ΕΝΑ ΓΕΝΟΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ

Savvato 17 (1).jpgSavvato 17 (2).jpgSavvato 17 (3).jpgSavvato 17 (4).jpgSavvato 17 (5).jpgSavvato 17 (6).jpgSavvato 17 (7).jpgSavvato 17 (8).jpgSavvato 17 (9).jpgSavvato 17 (10).jpgSavvato 17 (11).jpgKyriaki 18 (1).jpgKyriaki 18 (2).jpgKyriaki 18 (3).jpgKyriaki 18 (4).jpgKyriaki 18 (5).jpgKyriaki 18 (6).jpgKyriaki 18 (7).jpgKyriaki 18 (8).jpgKyriaki 18 (9).jpg

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
μέσα από τα βιβλία του Τάκη Τσονίδη και του Ευάγγελου Σπανδάγου

Στις 8 Φεβρουαρίου 2009, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Νέας Βύσσας “Στέφανος Καραθεοδωρής” διοργάνωσε στην Νέα Βύσσα εκδήλωση με τίτλο: “Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή ο Παγκόσμιος Έλληνας μέσα από τα βιβλία του Τάκη Τσονίδη και του Ευάγγελου Σπανδάγου”.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι βουλευτές Έβρου κος Δερμεντζόπουλος Αλέξανδρος και κος Κελέτσης Σταύρος, ο Δήμαρχος Βύσσας κος Σιαγκούρης Παναγιώτης, ο Έπαρχος βορείου Έβρου κος Αντωνιάδης Πολυχρόνης, ο Γ. Γραμματέας της Νομαρχίας Έβρου κος Πετριτζίκης Χρήστος, ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης Ορεστιάδας Βαρθολομαίος, οι προϊστάμενοι της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης , ο Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας κος Ζαχαρίας Κωνσταντίνος, πρώην Δήμαρχοι Βύσσας και Ορεστιάδας και πλήθος κόσμου.
Προσκεκλημένοι του Συλλόγου και αυτοί που αποτελούσαν το πάνελ της συζήτησης ήταν ο κος Πυλαβάκης Παύλος, απόγονος Καραθεοδωρή, ο Κοσμήτορας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης κος Βουγιουκλής Θωμάς, η κόρη του αείμνηστου συγγραφέα Τάκη Τσονίδη κα Τσονίδου Χρύσα, ο εκδότης και δημοσιογράφος κος Παπαθανάκης Σταύρος και ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Νέας Βύσσας “Στέφανος Καραθεοδωρής” κος Ορμανλίδης Χρήστος.
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η δωρεά των δύο αυτών βιβλίων, “Το γένος Καραθεοδωρή” του Τάκη Τσονίδη και “Η ζωή και το έργο του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή” του Ευάγγελου Σπανδάγου, σε όλες τις βιβλιοθήκες της Β/βάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Έβρου από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Νέας Βύσσας “Στέφανος Καραθεοδωρής” σε συνεργασία με τους απογόνους Καραθεοδωρή.
Όλες οι εισηγήσεις και τοποθετήσεις ήταν άκρως ενδιαφέροντες από τους ομιλητές. Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Νέας Βύσσας “Στέφανος Καραθεοδωρής” κος Ορμανλίδης Χρήστος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον σχεδιασμό που υπάρχει από μεριάς του Συλλόγου εδώ και 30 χρόνια για την ανάδειξη των σημαντικών μορφών αυτής της οικογένειας, όχι ευκαιριακά αλλά μεθοδικά με σεβασμό και αγάπη για τους συντοπίτες μας.

ekd_kar (0).jpgekd_kar (1).jpgekd_kar (2).jpgekd_kar (3).jpgekd_kar (4).jpgekd_kar (5).jpgekd_kar (6).jpgekd_kar (7).jpgekd_kar (8).jpgekd_kar (9).jpgekd_kar (10).jpgekd_kar (11).jpgekd_kar (12).jpgekd_kar (13).jpgekd_kar (14).jpgekd_kar (15).jpgekd_kar (16).jpgekd_kar (17).jpgekd_kar (18).jpgekd_kar (19).jpgekd_kar (20).jpgekd_kar (21).jpg

Εκδρομή στην Καστοριά 5-7 Δεκεμβρίου 2008

Το τριήμερο 5-7 Δεκεμβρίου, ο σύλλογος μας διοργάνωσε εκδρομή στην πόλη της Καστοριάς. Αναχωρήσαμε νωρίς το πρωί την Παρασκευή και το μεσημέρι βρισκόμασταν στην Βεργίνα, όπου επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο όπου βρίσκεται ο τάφος του Φιλίππου. Μετά την ξενάγηση κάναμε μια στάση για φαγητό στην Βέροια και από εκεί φύγαμε κατευθείαν για την Καστοριά. Το βράδυ διασκεδάσαμε και χορέψαμε όλοι μαζί σε μαγαζί με ζωντανή μουσική. Την επόμενη μέρα το πρωί αφού κάναμε μια περιήγηση στην πόλη, επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο του Δισπηλιού και μετά αναχωρήσαμε για τις λίμνες Πρέσπες και το νησάκι του Αγίου Αχίλλειου. Το μεσημέρι φάγαμε στο χωριό Ψαράδες στην Μεγάλη Πρέσπα , το απόγευμα επιστρέψαμε στην Καστοριά και για το υπόλοιπο της ημέρας είχαμε χρόνο για ψώνια φαγητό και διασκέδαση. Την Κυριακή το πρωί πήραμε τον δρόμο της επιστροφής με ενδιάμεσες στάσεις στο Νυμφαίο της Φλώρινας, όπου επισκεφτήκαμε το Περιβαλλοντικό Κέντρο του “Αρκτούρου” και συγκεκριμένα το καταφύγιο της Καφέ Αρκούδας και την Έδεσσα όπου σταματήσαμε για μεσημεριανό φαγητό.

Εκδρομή στο Δέλτα του Έβρου

Την Κυριακή 09 Νοεμβρίου 2008 ο Σύλλογος μας διοργάνωσε ημερήσια εκδρομή στο Δέλτα του ποταμού Έβρου.
Η εκδρομή ξεκίνησε με ξενάγηση στην Παναγία την Κοσμοσώτειρα στις Φέρες, αργότερα καφέ σε καφετέρια των Φερών, στην συνέχεια ακολούθησε η βόλτα στο Δέλτα του Έβρου και τέλος φαγητό στο Σουφλί.
Μαζί μας ήταν και η ορχήστρα του κ. Καλαϊτζή που μας διασκέδασε και χορέψαμε μετα το φαγητό.

delta (3).jpgdelta (2).jpgdelta (5).jpgdelta (4).jpg

Πανηγύρι Αγίων Κων/νου και Ελένης

Την Τρίτη 20 Μαΐου 2008, ο Πολιτιστικός Σύλλογος "Στέφανος Καραθεοδωρής" διοργάνωσε το πανηγύρι των Αγίων Κων/νου και Ελένης στον προαύλιο χώρο του Λαογραφικού Μουσείου στο Γ' δημοτικό σχολείο Ν. Βύσσας. Η βραδιά ήταν καταπληκτική και το γλέντι κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Την βραδιά άνοιξε το παιδικό χορευτικό συγκρότημα του συλλόγου μας και στην συνέχεια ο κόσμος χόρευε ασταμάτητα!
Κατά την διάρκεια της βραδιάς ο κόσμος είχε την ευκαιριά να δει τα νέα αλλά και τα παλιά εκθέματα του Λαογραφικου Μουσείου.

Panigiri 01.jpgPanigiri 02.jpgPanigiri 03.jpgPanigiri 04.jpgPanigiri 05.jpgPanigiri 06.jpgPanigiri 07.jpgPanigiri 08.jpgPanigiri 09.jpgPanigiri 10.jpg